Pentru studenții care doresc urmeze o a doua facultate

1.1 Fișa de înscriere din aplicația informatică a UniTBv
1.2 a) Diploma de bacalaureat (sau diploma echivalentă cu aceasta) - scan după original
       b) Suplimentul la diploma de bacalaureat / Foaia matricolă - scan după original

1.3. Certificatul de naștere - scan după original;
1.4. Cartea de identitate - scan după original - pentru cetățenii români cu domiciliul în România;
1.5. Dovada plății taxei de înscriere (în cazul în care nu s-a făcut plata cu cardul prin intermediul platformei de admitere);
1.6. Adeverință medicală tip, eliberată de medicul de familie cu cel mult 60 de zile înainte de data înscrierii, din care sa rezulte că posesorul este apt pentru studii - scan după original;
1.7. Certificatul de căsătorie, pentru candidatele căsătorite- scan după original. Înscrierea la concurs se face după numele din certificatul de naștere.
1.8. Adeverință din care să rezulte calitatea de student, cu menționarea anilor de studii urmați cu subvenție de la bugetul de stat (numai pentru candidații la învățământ cu frecvență), scan după original, respectiv redirecționată de pe contul instituțional al universității emitente;
1.9. Adeverință din care rezultă proveniența din sistemul de protecție socială, pentru cei aflați în această situație - scan după original.

 

Candidații își asumă responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale / scanate și cele originale prin confirmare în cadrul platformei de înscriere.

Candidații care au fost declarați admiși pe un loc finanțat de la buget, vor aduce la sediul facultății diploma în original în termenele prevăzute în calendarul admiterii pentru confirmarea locului. Aceste documente pot fi aduse și de un împuternicit al candidatului, în baza unei procuri simple, redactate de candidat.