Taxe

Taxa de înscriere: 200 lei

Taxa de înscriere achitată pentru participarea candidatului Ia concursul de admitere nu se restituie după încărcarea dosarului pe platforma de admitere (adică după trimiterea dosarului spre validare, acest dosar având astfel statusul de DOSAR IN PROCESARE).

Taxa de școlarizare: 3.700 lei/an

Taxa de înscriere se poate achita astfel:
a) ONLINE CU CARDUL, prin intermediul aplicației de înscriere. Vă recomandăm utilizarea acestei metode.
b)
prin ordin de plată sau transfer bancar sau mandat poștal, din orice bancă, în contul Universității Transilvania din Brașov, fiind obligatorie completarea următoarelor date de identificare:

  • • Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
  • • Cod fiscal: 4317754
  • • Cod IBAN: RO08TREZ13120F330500XXXX
  • • Cod SWIFT: BIC/SWIFT TREZROBU (acest cod este obligatoriu în cazul achitării taxelor din străinătate)
  • • Banca : TREZORERIA MUNICIPIULUI BRAŞOV

În câmpul privind Detaliile transferului / plății este obligatoriu să menționați informațiile de mai jos:

  • • Tipul taxei: taxă admitere
  • • Numele și prenumele candidatului pentru care se face plata (exact ca în fișa de înscriere)
  • • Inițiala tatălui
  • • Facultatea aleasă pentru înscriere
  • • Programul de studii
  • • Forma de învățământ (IF, ID, FR)

Recomandăm folosirea conturilor deschise la băncile românești.
Dacă un candidat achită mai multe taxe de înscriere, dovezile acestora (copii scanate) se vor încărca (în aplicația de înscriere) fiecare la facultatea pentru care a fost achitată.
Atenție: Momentan Universitatea sau Trezoreria Brașov nu operează tranzacții cu cardul REVOLUT.

Prima tranșă din taxa de școlarizare, pentru confirmarea ocupării locului cu taxă se poate achita:
a) ONLINE CU CARDUL, prin intermediul aplicației de înscriere. Vă recomandăm utilizarea acestei metode.
b)
prin ordin de plată sau transfer bancar sau mandat poștal, din orice bancă, în contul Universității Transilvania din Brașov, fiind obligatorie completarea următoarelor date de identificare:

  • • Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
  • • Cod fiscal: 4317754
  • • Cod IBAN: RO08TREZ13120F330500XXXX
  • • Cod SWIFT: BIC/SWIFT TREZROBU (acest cod este obligatoriu în cazul achitării taxelor din străinătate)
  • • Banca : TREZORERIA MUNICIPIULUI BRAŞOV

În câmpul privind Detaliile transferului / plății este obligatoriu să menționați informațiile de mai jos:

  • • Tipul taxei: taxă școlarizare
  • • Numele și prenumele candidatului pentru care se face plata (exact ca în fișa de înscriere)
  • • Inițiala tatălui
  • • Facultatea unde a fost admis
  • • Programul de studii
  • • Forma de învățământ (IF, ID, FR)

Recomandăm folosirea conturilor deschise la băncile românești.

Atenționare: CANDIDATUL admis pe loc cu taxă, indiferent de fază, care a achitat prima transa a taxei de scolarizare prin variantele de la punctul b), de mai sus, trebuie sa încarce pe platforma de admitere dovada plătii. (Această obligație este specificată în contractul de înscriere).
Momentan Universitatea sau Trezoreria Brașov nu operează tranzacții cu cardul REVOLUT.

Dacă ai achitat taxa de înscriere în valoare de 200 lei, dar NU ai trimis dosarul spre procesare/validare sau dacă ai achitat din greșeală, de mai multe ori, taxa pentru același dosar, poți solicita restituirea acesteia, până la data de 04.10.2024.

Atenție! Conform art.7 din Contractul de admitere 2024, taxa de înscriere achitată pentru participarea la concursul de admitere NU se restituie dacă dosarul a fost încărcat pe platforma de admitere (adică a fost trimis spre validare și a trecut la statusul de DOSAR IN PROCESARE).

Cum procedezi?

  • Descarcă cererea de restituire de AICIcompletează-o  și trimite-o de pe adresa de email a contului din platforma de admitere, pe adresa de email  restituiri-taxe@unitbv.ro
  • Nu uita să atașezi:
  1. Copie după ordinul de plată (OP) sau mandatul poștal, numai dacă ai achitat taxa cu OP sau mandat poștal în contul de Trezorerie. Dacă plata s-a efectuat online, cu cardul, prin platforma de admitere, nu este necesar să încarci nicio dovadă.
  2. Copie după cartea de identitatea plătitorului taxei;
  3. Copie după extrasul de cont al plătitorului taxei.
RESTITUIREA PRIMEI TRANȘE DIN TAXA DE ȘCOLARIZARE este posibilă în două situații: (A) dacă dorești să te retragi și (B) dacă ai avansat de pe un loc cu taxă pe un loc bugetat 

 

A. RETRAGEREA CANDIDATULUI

Dacă ai fost admis pe loc cu taxă și dorești să te retragi, poți solicita restituirea primei tranșe din taxa de școlarizare achitată, în valoare de 1000 lei, conform art. 15 din contract.

Atenție!  Poți solicita restituirea până în ziua de 20 septembrie 2024, ora 13:00!

Conform Art. 10 din Contractul de admitere, dacă un candidat admis inițial pe locurile cu taxă solicită în scris retragerea dosarului după data de 20 septembrie 2024, ora 13.00 (când expiră termenul pentru confirmarea locurilor din faza finală din septembrie) pierde dreptul de restituire a primei tranșe din taxa de școlarizare achitate pentru locul ocupat prin admitere.

Cum procedezi?

  • Descarcă cererea de restituire de AICIcompletează-o și trimite-o de pe adresa de email a contului din platforma de admiterepe adresa comisiei de admitere a facultății (vezi AICI adresele de email ale comisiilor de admitere pe facultăți).
  • Nu uita să atașezi:
  1. Copie după ordinul de plată (OP) sau mandatul poștal, numai dacă ai achitat taxa cu OP sau mandat poștal în contul de Trezorerie. Dacă plata s-a efectuat online, cu cardul, prin platforma de admitere, nu este necesar să încarci nicio dovadă.
  2. Copie după cartea de identitatea plătitorului taxei;
  3. Copie după extrasul de cont al plătitorului taxei

B. SOLICITARE DE RESTITUIRE  A PRIMEI TRANȘE DIN TAXA DE ȘCOLARIZARE CA URMARE A TRECERII DE PE LOC CU TAXĂ PE UN LOC BUGETAT(conform art. 13 coroborat cu art. 9 și art 14. din contract )

Dacă ai promovat de pe un loc cu taxă pe un loc finanțat de la bugetul de stat și dacă ai depus deja la facultate contractul de studii universitare semnat pentru programul unde ai ocupat locul bugetat ai dreptul la restituirea primei tranșe din taxa de școlarizare achitată, în valoare de 1000 lei. Aceasta îți va fi restituită numai după data de 1 octombrie (data înmatriculării).

Cum procedezi?

  • Descarcă cererea de restituire de AICIcompletează-o și trimite-o de pe adresa de email a contului din platforma de admiterepe adresa comisiei de admitere a facultății (vezi AICI adresele de email ale comisiilor de admitere pe facultăți).
  • Nu uita să atașezi:
  1. Copie după ordinul de plată (OP) sau mandatul poștal, numai dacă ai achitat taxa cu OP sau mandat poștal în contul de Trezorerie. Dacă ai făcut plata online, cu cardul, prin platforma de admitere, nu este necesar să încarci nicio dovadă.
  2. Copie după cartea de identitatea plătitorului taxei;
  3. Copie după extrasul de cont al plătitorului taxei.

Trimite cererea înainte de data de 18 noiembrie 2024! Cererile trimise după această dată nu mai sunt luate în considerare și taxele achitate nu se mai restituie.

 

Dacă ai achitat prima tranșă din taxa de școlarizare la o facultate, dar dorești să renunți la acel loc și să confirmi un loc cu taxă la o altă facultate din Universitatea Transilvania din Brașov, poți solicita transferul taxei de la o facultate la alta.

Cum procedezi?

  • Descarcă cererea de restituire de AICI, completează-o iși trimite-o de pe adresa de email a contului din platforma de admiterepe adresa comisiei de admitere a facultății de la care vrei să te retragi (vezi AICI adresele de email ale comisiilor de admitere pe facultăți).
  • Cererea va fi avizată de către decanul facultății, care confirmă retragerea din concursul de admitere de pe locul cu taxă precizat și transferul primei tranșe a taxei de școlarizare către noua facultate. 
  • Vei primi pe adresa ta de mail cererea scanată, avizată de decan și o vei încărca în platforma de admitere, în locul dovezii de plată a primei tranșe a taxei de școlarizare pentru noua facultate, în termenul prevăzut în contract pentru confirmarea locului cu taxă.